will.i.am ve NESCAFÉ® Dolce Gusto®
yaratıcılıkta birleşti
NESCAFÉ®
Dolce Gusto® ve will.i.am, “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor” reklam
kampanyası ile müzik ve kahve üretim süreçlerindeki yaratıcı ortaklığa işaret
ediyor.
Sıradışı yüksek kalite
kahve sistemi NESCAFÉ® Dolce Gusto®, küresel düzeyde hayata geçirilen
“Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor” reklam kampanyasında Grammy ödüllü
müzisyen will.i.am ile bir araya geldi.
Müzik ve kahve
hazırlama süreçleri arasındaki yaratıcı sürecin paralelliğine dikkat çeken
kampanya, üstün kalitede bir üretim için yaratıcılığın gücünü ve önemini
vurguluyor. Reklam filminde will.i.am’in Otis Redding’in ikonik hiti ‘(Sittin'
On) The Dock of the Bay’i kendi eşsiz versiyonuyla nasıl yorumladığı ve NESCAFÉ®
Dolce Gusto®’nun klasik bir fincan kahveyi nasıl benzersiz bir deneyime dönüştürdüğü
eş zamanlı olarak izleyici ile paylaşılıyor.
Günümüzde, kahve
aşıklarının, daha kaliteli ve daha sofistike kahve deneyimleri aradığı
fikrinden hareket eden NESCAFÉ® Dolce Gusto®, “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor”
kampanyasında kendi yaratıcılığını en önemli ilham kaynağı olarak kullanıyor ve
kendini gelenekselin ötesine geçen kahve deneyimleri sunmaya adadığını anlatıyor.
Filmin yönetmenlik
koltuğunda ise sektörün önde gelen yeteneklerinden Diego Contreras ve Salomon
Ligthelm oturuyor.
Touzet: “Kahve kategorisindeki rutine meydan okumayı
seviyoruz.”
NESCAFÉ® Dolce Gusto Global
İş Ünitesi Başkanı Axel Touzet, yeni kampanyaya ilişkin şunları kaydetti: “NESCAFÉ®
Dolce Gusto®, her zaman gelenekselin ötesine geçen bir kahve markası
olagelmiştir. Bizler, sınırları zorlamayı ve kalitenin kurallarını yeniden
yorumlayarak kahve kategorisindeki rutine meydan okumayı seviyoruz. En üstün
kalite denildiğinde, yaratıcılığın gerçekten fark yarattığına inanıyoruz. Bu
nedenle, geleneksel kahve yapma sürecinin klasik temellerinin ötesine geçiyoruz.
Kendi yaratıcı dehamızı da ekleyerek daha üstün ve çarpıcı kahve deneyimleri
sunuyoruz.”
will.i.am: “Kampanyanın özünde yaratıcılığı incelemek
yatıyor, ki bu da benim kimliğimin bir parçası”
Bir klasiği yeniden
keşfetmek için yaratıcılığı kullanmayı, eşi benzeri olmayan bir süreç şeklinde
tanımlayan wil.i.am, NESCAFÉ® Dolce Gusto® iş ortaklığını son derece doğal bir
sonuç olarak değerlendirdi. will.i.am, “Bu işbirliğini tercih ettim çünkü
kampanyanın özünde, yaratıcılığı incelemek yatıyor. Bu da, benim kim olduğumun
ve neler yaptığımın olmazsa olmaz bir parçası. NESCAFÉ® Dolce Gusto®, yüksek
kaliteli, harika lezzetler sunan kahve üretmek peşinde; bu da, benim en iyi
müziği yapmak konusundaki gayretimle örtüşüyor” dedi.
Yaratıcılığın klasikleri yeniden keşfi sosyal medyadan
başlıyor
“Yaratıcılık
Klasikleri Yeniden Keşfediyor” kampanyasının küresel lansmanı, will.i.am’in 31
Ağustos 2016’da 48 saat süreyle NESCAFÉ® Dolce Gusto® Facebook sayfalarında yer
almaya başlamasıyla gerçekleşti. will.i.am, bu iki gün boyunca heyecan verici reklam
filminin gösterime girmesi öncesinde kampanyanın çekimlerinde yaşanan özel sahne
arkası görüntüleri paylaşıyor. Film, NESCAFÉ® Dolce Gusto®’nun tüm küresel Facebook
sayfalarında ve sosyal medya kanallarında, 1 Eylül 2016’da ilk defa gösterime
girecek.
Kahveseverler, kampanya
filminin yanı sıra will.i.am ile NESCAFÉ® Dolce Gusto® uzmanı Ola Persson’ın
yan yana röportaj verdiği ve kendi alanlarındaki klasikleri yaratıcı
dokunuşlarıyla nasıl yeniden keşfettiklerini anlattıkları özel ve ilham verici
dört filmi sosyal medya hesapları ve www.dolce-gusto.com.tr internet sitesi üzerinden izleyebiliyor.
Yeni kampanya hakkında daha fazla bilgi için:
Instagram: www.instagram.com/dolcegustoturkiye
Nescafe Dolce Gusto hakkında:
NESCAFÉ®
Dolce Gusto®, tüm dünyada 80’den fazla ülkede satılan, gelenekselin ötesindeki yüksek
kalite kahve sistemidir. NESCAFÉ® Dolce Gusto®, en gelişmiş teknolojik
yenilikleri, çarpıcı makine tasarımlarını ve yüksek kalite kahve
çekirdeklerinden elde edilen birinci sınıf karışımların geniş bir yelpazesini
sunmakta ve kahve aşıklarının evlerinin sıcacık rahatlığında kendi kişisel
kahve lezzetlerini saniyeler içerisinde yaratmalarına yardımcı olmaktadır.
“Yaratıcılık Klasikleri Yeniden
Keşfediyor” hakkında:
Eylül 2016’da, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, birden çok alanda
üretkenliğiyle tanınan, yeniliklerin öncüsü yaratıcı sanatçı will.i.am ile yeni
ve heyecan verici kampanyası “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor”a start
verecek. Yaratıcılığın gücünü kutlayan ve bütüncül bir nitelik taşıyan reklam
kampanyası, başrolde will.i.am’in yer aldığı ve müzik ile kahve yapımı
arasındaki benzerlikleri ve yaratıcı süreci ortaya koyan özel yeni bir filmin
gösterimini de kapsıyor. Film, 1 Eylülde gösterime girecek. Filmde will.i.am,
Otis Redding’in ikonik hiti ‘(Sittin' On) The Dock of the Bay’i tekrar
yorumlarken, NESCAFÉ® Dolce Gusto® da
klasik bir fincan kahveyi, insanı hayretler içerisinde bırakan ve eşi benzeri
görülmemiş bir yaratıcılık deneyimine dönüştürüyor. Reklam filminin yanı sıra,
izleyiciler, will.i.am ile NESCAFÉ® Dolce Gusto®
uzmanı Ola Persson’ın yan yana röportaj verdikleri, ilham verici dört videoyu
daha keyifle izleyebilirler. Videoların tümünde ikili, kendi alanlarındaki
klasikleri yaratıcı dokunuşlarıyla nasıl yeniden yorumladıklarını açıklıyorlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder