11 Eylül 2017 Pazartesi

Paşabahçe bu yıl da Istanbul Coffee Festival’in ana sponsoru

Paşabahçe, kahve severlerin her yıl yakından takip ettiği İstanbul Coffee Festival’in ana sponsorluğuna devam ediyor.
Türkiye’nin lider markası Paşabahçe, DSM Group tarafından Küçükçiftlik Park’ta 21-24 Eylül 2017 tarihlerinde bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen İstanbul Coffee Festival’in yine ana sponsoru olarak yer alacak. Doğal botanik yaşam konseptli standıyla ziyaretçilerle buluşacak olan Paşabahçe, kahveye yönelik yepyeni ve benzersiz ürünlerini lanse edecek ayrıca tüketicilerin kalbinde taht kurmuş favori
kahve bardaklarının satışını gerçekleştirecek.

Botanik temalı Paşabahçe backdropu önünde yer alan photo-boothu kullanarak ziyaretçiler kendilerine özel fotoğraf çıktılarını alabilecek. Ayrıca festivalin son 3 gününde Gencer Savaş ve ekibi Paşabahçe bardaklarını kullanarak keyifli bir ritim şovu sergileyecek.

Paşabahçe, İçecek Uzmanı Oğul Türkkan’ın yönetiminde kahve türlerine göre bardak seçimi yapmanın inceliklerinin anlatılacağı bir workshop da düzenleyecek.
Cam sektörünün küresel oyuncusu konumundaki Şişecam Topluluğu şirketlerinden Paşabahçe Cam Sanayii ve Ticaret A.Ş., cam ev eşyası alanında Avrupa’nın ikinci, dünyanın ise üçüncü büyük üreticisidir. İhtisaslaşmış mağazacılıkta özgün yapısıyla Türkiye’de lider olan ‘Paşabahçe Mağazaları’nı da bünyesinde barındıran Paşabahçe Cam, 80 yıllı aşkın geçmişiyle Türkiye’nin en köklü kuruluşları arasında yer almaktadır.

Otomatik ve el imalatı olarak 20 binin üzerindeki ürün çeşidiyle çok geniş bir müşteri kitlesine hitap eden ve ürünlerini 140 ülkeye ihraç eden Paşabahçe Cam, üretim faaliyetlerini Türkiye’de Kırklareli, Eskişehir ve Denizli fabrikalarında, yurt dışında ise Bulgaristan ve Rusya Federasyonu’ndaki tesislerinde gerçekleştirmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder