Paşabahçe, kahve severlerin her yıl yakından takip ettiği
İstanbul Coffee Festival’in ana sponsorluğuna devam ediyor.
Türkiye’nin
lider markası Paşabahçe, DSM Group tarafından Küçükçiftlik Park’ta 21-24 Eylül 2017
tarihlerinde bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen İstanbul Coffee Festival’in
yine ana sponsoru olarak yer alacak. Doğal botanik yaşam konseptli standıyla
ziyaretçilerle buluşacak olan Paşabahçe, kahveye yönelik yepyeni ve benzersiz ürünlerini
lanse edecek ayrıca tüketicilerin kalbinde taht kurmuş favori
kahve bardaklarının
satışını gerçekleştirecek.
Botanik temalı
Paşabahçe backdropu önünde yer alan photo-boothu kullanarak ziyaretçiler
kendilerine özel fotoğraf çıktılarını alabilecek. Ayrıca festivalin son 3
gününde Gencer Savaş ve ekibi Paşabahçe bardaklarını kullanarak keyifli bir
ritim şovu sergileyecek.
Paşabahçe,
İçecek Uzmanı Oğul Türkkan’ın yönetiminde kahve türlerine göre bardak seçimi
yapmanın inceliklerinin anlatılacağı bir workshop da düzenleyecek.
Cam sektörünün küresel oyuncusu konumundaki Şişecam Topluluğu şirketlerinden
Paşabahçe Cam Sanayii ve Ticaret A.Ş., cam ev eşyası alanında Avrupa’nın ikinci, dünyanın ise üçüncü
büyük üreticisidir. İhtisaslaşmış mağazacılıkta özgün yapısıyla Türkiye’de
lider olan ‘Paşabahçe Mağazaları’nı
da bünyesinde barındıran Paşabahçe Cam, 80 yıllı aşkın geçmişiyle Türkiye’nin
en köklü kuruluşları arasında yer almaktadır.
Otomatik ve el imalatı olarak 20 binin üzerindeki ürün
çeşidiyle çok geniş bir müşteri kitlesine hitap eden ve ürünlerini 140 ülkeye
ihraç eden Paşabahçe Cam, üretim faaliyetlerini Türkiye’de Kırklareli,
Eskişehir ve Denizli fabrikalarında, yurt dışında ise Bulgaristan ve Rusya
Federasyonu’ndaki tesislerinde gerçekleştirmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder