İstanbul’un
marka festivalleri arasında yerini alan İstanbul Coffee Festival, 40.000
ziyaretçi ile yeni bir rekora imza atarak dünyanın en büyük açık hava festivali
konumuna yükseldi. Türkiye’nin Lider Markası Paşabahçe’nin ana sponsorluğunda
düzenlenen festival, bu yıl 124 marka, 52 workshop ve seminer, MUUD Sahne’de 28
konser, İCF Instagram Fotoğraf Yarışması sergisi, tadım etkinlikleri, Türkiye
ve dünyadan usta baristaların gösterilerinin yanı sıra İstanbul’un artizan
kavurmacılarından kahve dükkanlarına kadar nitelikli kahveyle ilgili tüm
kesimleri ziyaretçilerle buluşturdu.
Türkiye’nin yaratıcı etkinlik ajanslarından dsm group’un bu yıl “Kahvenin Yaşam Döngüsü” mottosuyla 21-24 Eylül 2017 tarihleri arasında KüçükÇiftlik Park İstanbul’da düzenlediği İstanbul Coffee Festival, 40.000 ziyaretçi ile rekor katılıma sahne oldu. Türkiye’nin lider markası Paşabahçe’nin ana sponsorluğunda gerçekleştirilen festivalde, kahveyle ilgili 124 marka yer aldı, MUUD Sahne’de 28 konser verildi.
Dünyanın en büyük açık hava festivali İstanbul Coffee Festival’in her yıl daha da zenginleşerek geliştiğini ve eğlence yaşamında yeni bir kulvar açtığını söyleyen dsm group Kurucusu ve Başkanı Alper Sesli, şunları belirtti: “Bu yılki 40.000 ziyaretçisiyle İstanbul Coffee Festival, sayısal verilere göre dünyanın en büyük açık hava festivali konumuna yükseldi. 250.000 bardak, 7,5 ton süt ve 50.000 şişe suyun tüketildiği festivalde, dört gün boyunca katılımcılara en iyi hizmeti sunabilmek için 140’ı dsm group personeli olmak üzere 1.500’e yakın çalışan görev aldı. Bu çapta bir organizasyonu gerçekleştirmemiz için bizlere her türlü desteği ve katkıyı sağlayan Paşabahçe, Hyundai, Pınar Süt, Türk Telekom, Eti Karam, Uludağ Su, A.O.Smith, La Marzocco ve Promocup başta olmak üzere tüm destekçilerimize teşekkürlerimi sunuyorum. Festivale Etiyopya’dan El Salvador’a, Güney Afrika’dan Endonezya’ya kadar çeşitli ülkelerden gelen, lezzet dolu kahveleri üreten çiftliklere ve üreticilerini de buradan selamlıyor ve teşekkür ediyorum. On binlerce kahveseverin İstanbul Coffee Festival’e ilgi göstermesi üzerimize düşen sorumluluğu daha da artırıyor. Bu büyük ilgi, her yıl çok daha yenilikçi, çok daha kapsamlı bir festival düzenlemek için bizleri baskı altına alıyor ve aynı zamanda motive ediyor. Festivalimize büyük emek veren baristalarımıza ve tüm katılımcılara sevgilerimizi sunuyoruz.”
Türkiye’nin yaratıcı etkinlik ajanslarından dsm group’un bu yıl “Kahvenin Yaşam Döngüsü” mottosuyla 21-24 Eylül 2017 tarihleri arasında KüçükÇiftlik Park İstanbul’da düzenlediği İstanbul Coffee Festival, 40.000 ziyaretçi ile rekor katılıma sahne oldu. Türkiye’nin lider markası Paşabahçe’nin ana sponsorluğunda gerçekleştirilen festivalde, kahveyle ilgili 124 marka yer aldı, MUUD Sahne’de 28 konser verildi.
Dünyanın en büyük açık hava festivali İstanbul Coffee Festival’in her yıl daha da zenginleşerek geliştiğini ve eğlence yaşamında yeni bir kulvar açtığını söyleyen dsm group Kurucusu ve Başkanı Alper Sesli, şunları belirtti: “Bu yılki 40.000 ziyaretçisiyle İstanbul Coffee Festival, sayısal verilere göre dünyanın en büyük açık hava festivali konumuna yükseldi. 250.000 bardak, 7,5 ton süt ve 50.000 şişe suyun tüketildiği festivalde, dört gün boyunca katılımcılara en iyi hizmeti sunabilmek için 140’ı dsm group personeli olmak üzere 1.500’e yakın çalışan görev aldı. Bu çapta bir organizasyonu gerçekleştirmemiz için bizlere her türlü desteği ve katkıyı sağlayan Paşabahçe, Hyundai, Pınar Süt, Türk Telekom, Eti Karam, Uludağ Su, A.O.Smith, La Marzocco ve Promocup başta olmak üzere tüm destekçilerimize teşekkürlerimi sunuyorum. Festivale Etiyopya’dan El Salvador’a, Güney Afrika’dan Endonezya’ya kadar çeşitli ülkelerden gelen, lezzet dolu kahveleri üreten çiftliklere ve üreticilerini de buradan selamlıyor ve teşekkür ediyorum. On binlerce kahveseverin İstanbul Coffee Festival’e ilgi göstermesi üzerimize düşen sorumluluğu daha da artırıyor. Bu büyük ilgi, her yıl çok daha yenilikçi, çok daha kapsamlı bir festival düzenlemek için bizleri baskı altına alıyor ve aynı zamanda motive ediyor. Festivalimize büyük emek veren baristalarımıza ve tüm katılımcılara sevgilerimizi sunuyoruz.”
Kent kültürü ve eğlence yaşamına katkı
İstanbul
Coffee Festival’in bir İstanbul markası olduğunu kaydeden Sesli,
şunları belirtti: “İstanbul Coffee
Festival, İstanbul’un kent kültürü ve eğlence yaşamı haritasında dopdolu
içeriği ve yaratıcı bakış açısıyla yerini sağlamlaştırdı. Bu yılki rekor
katılımcı ve ziyaretçi sayısı da bunu ortaya koyuyor. Farklılık yaratan,
endüstriyel markalardan nitelikli kahve üreticilerine, artisan kavurmacılardan
İstanbul’un kahve dükkanlarına, sanat etkinliklerinden sahne performanslarına
kadar tüketici odaklı bir etkinlik olan İstanbul Coffee Festival, önümüzdeki
yıllarda da çıtayı yükseltmeye devam edecek. En güçlü alkışlar ise bizlerden.”
dsm group
- Ses getiren, yaratıcı pazarlama etkinliklerine imza atan etkinlik ajansı dsm
group, 1994 yılından
bugüne kadar bünyesinde yer alan dsm events, dsm training, dsm
nolimits ve dsm mice şirketleri ile hem Türkiye’de hem de
yurtdışında kurumsal şirketlere hizmet veriyor. Nike, Red Bull, Volkswagen,
Hyundai, Fiat, Borusan Otomotiv, Coca Cola İçecek A.Ş. gibi çok uluslu ve Türk
firmalara doğrudan pazarlama ve saha desteği sağlıyor. 2017 yılında 4'üncüsü
gerçekleştirilecek İstanbul Coffee Festival ise, dsm group
tarafından Türkiye’nin nitelikli kahve sektörünü bir araya getirdiği örnek
projesidir. İstanbul Comics and Art Festival, yine dsm group
tarafından, 2016 yılında hayata geçirildi ve ilkler arasında yerini aldı. Marka
deneyimi ile tüketici deneyimini bir araya getirerek sektöründe “deneyim
ekosistemi” yaratan dsm group, yaklaşımı, içeriği, kurgusu ve öyküsüyle
temalandırdığı büyük çaplı etkinlikleriyle yeni pazarlama platformları oluşturmaktadır.
dsm group, 2017 yılında 11-12 Ağustos’ta Coffee Weekend Alaçatı -
Cold Brew & Mixology, 8-10 Eylül’de Club Quartier-Moda’da İstanbul
Comics and Art Festival, 21-24 Eylül’de KüçükÇiftlik Park’ta İstanbul
Coffee Festival, 29 Eylül-1 Ekim’de Bilkent Station’da Ankara Coffee
Festival, 13-15 Ekim’de KüçükÇiftlik Park’ta Acı Fest Chili & Chill festivallerini
gerçekleştirecek. dsm group, açılımı Dream Sales Machine olan yeni ürünü
dsmticket.com (dsmbilet.com) ile Türkiye’de düzenlenecek rüya gibi
etkinliklerin biletlerine online erişim imkanı da sağlıyor. Yalnızca nitelikli
organizasyonların platformu olan dsmticket.com’da, bilet satışının yanı
sıra etkinliklerin bilgisine de yer veriliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder