24 Şubat 2017 Cuma

DAVID PEOPLE COFFEE & FOOD, RİTİM İSTANBUL’DA…

İstanbul’daki şube sayısını 6’ ya çıkaran David People Coffee & Food, Ritim İstanbul şubesinde dünya mutfağının eşsiz lezzetlerini misafirleriyle buluşturuyor.
“Kendini Şımart” mottosuna sahip David People Coffee & Food, İstanbul şubelerine bir yenisini ekledi. Maltepe’de yer alan Ritim İstanbul David People Coffee & Food, misafirlerini ağırlamaya başladı.
“Bigboss” konseptine sahip Ritim İstanbul David People Coffee & Food’un menüsünde 3. nesil kahve çeşitleri, dünya mutfağına ait tatlılar, yemekler ve alkollü içecek seçenekleri yer alıyor. Geniş menüsüyle Ritim İstanbul şubesi, ister tek başına isterse arkadaşlarıyla hoş vakit geçirmek isteyenlere keyifli bir atmosfer sunuyor.
Şubelerinde 3. Nesil Kahve çeşitlerine yer veren David People Coffee & Food, her yudumunda kahvenin tadını almaktan vazgeçemeyenler için Chemex, Syphon, Cold Brew gibi özel demleme yöntemleriyle lezzeti ve kaliteyi bir araya getiriyor. 2011 yılında ilk şubesini Ankara Tunalı Hilmi’de açan David People Coffee & Food, Coffee konseptinin yanı sıra Coffee & Food ve Bigboss olmak üzere 3 farklı konseptle hizmet veriyor.2011 yılının başında “Kendini Şımart” mottosuyla yola çıkan DPC Grup, David People Coffee & Food markasıyla Türkiye yeme-içme sektöründeki yerini aldı. DPC Grup, Türkiye’deki tüketici yapısı ve tüketim alanlarına uygun şekilde David People Coffee & Food’u üç değişik konseptle Coffee, Coffee & Food ve Bigboss olarak yatırımcılar ve tüketicilerle buluşturdu.
David People Coffee & Food ilk şubesi, 2011 yılında Bigboss konseptiyle Ankara Tunalı Hilmi Caddesi’nde açıldı. 2016 yılı sonu itibariyle Türkiye’de 40 farklı ilde toplam 58 şubeye ulaştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder