68 yıldır kahvede tazelik ve kalite
denince akla ilk gelen markalardan olan Tchibo, farklı damak tatlarına hitap
eden kahveleriyle tüketicilerine adeta bir lezzet serüveni yaşatıyor. Zengin
çeşitleriyle dikkat çeken Tchibo, kahvelerinin yüzde 40’ını sürdürülebilir
kaynaklardan elde ediyor.
1949
yılında öğütülmüş kahveyi posta yoluyla gönderme fikriyle Almanya’da doğan Tchibo,
bugün de tıpkı ilk günkü gibi kahvelerinin lezzeti, kalitesi, tazeliği ve
çeşitliliğiyle fark yaratıyor. Tchibo, kahve tutkunlarına Brezilya’dan
Afrika’ya, Guatemala’dan Kolombiya’ya, dünyanın dört bir yanından gelen en
kaliteli Arabica çekirdeklerden üretilmiş kahveleri sunuyor. Kapsül kahveden
filtre kahveye, çözünebilir kahveden Türk kahvesine farklı damak tatlarına
hitap eden onlarca çeşidi takipçileriyle buluşturan Tchibo, lezzetiyle fark
yaratıyor.
Çözünebilir
kahve kategorisinde Gold Selection, öğütülmüş kahve kategorisinde Privat Kaffee
Guatemala Grande, kapsül kahvelerde Caffè Crema; Tchibo’nun en fazla tercih
edilen kahveleri arasında yer alıyor. Tchibo’nun kendi tutkunlarını yaratan
kahveleri, mağazalardaki Coffee Bar'larda da en taze haliyle sunuluyor. Ayrıca
kahve keyfini evinde de sürdürmek isteyenler için tüm kahve çeşitleri Tchibo
mağazaları ve tchibo.com.tr adresinin yanı sıra Migros ve Macrocenter’larda da
satışa sunuluyor.
Tchibo kahvede
sürdürülebilirliği destekliyor
Kahvelerinin
yüzde 40'ını sürdürülebilir kaynaklardan elde eden Tchibo’nun kahve tutkusu
sadece ürünleriyle sınırlı kalmıyor. Tchibo, kahvenin geleceğine de yatırım
yaparak sürdürülebilirliğin en büyük destekçilerinden biri oluyor. Tchibo’nun
bu konuda birçok çalışması var. Bunlardan biri 2012 yılında hayata geçirilen
Tchibo Joint Forces programı… Küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel
tarımdan sürdürülebilir tarıma geçişte onlara yardımcı olan Tchibo, ilk iki
yılda yaklaşık 30 bin kahve çiftçisini bu programa dahil ederek onları Rainforest
Alliance, Fairtrade, UTZ’nin yanı sıra 4C Derneği sertifikalarıyla da belgelendiriyor.
Ayrıca Tchibo, kurucu üyelerinden biri olduğu “The Coffee and Climate” girişimi
ile 2010 yılından beri iklim değişikliğine karşı adaptasyon metotlarını göstererek
ve gerekli ekipmanı sağlayarak yerel çiftçileri destekliyor.
Benzersiz
bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede 1000’den fazla mağaza, 22.300 satış
noktası ve internet mağazaları ile müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu
çok kanallı dağıtım sistemini, her hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte,
kahve ve kapsüllü kahve makinesi Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2015
yılında dünya genelindeki 12.200 çalışanıyla 3,4 milyar Euro kazanç sağlayan
Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Polonya’da kavrulmuş kahve
pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.
1949
yılında Hamburg’da kurulan aile şirketi, uyguladığı sürdürülebilir politikalar
sayesinde, 2012 yılındaki Kurumsal Ahlak ve Çevresel Lojistik Ödülü ve 2013
yılındaki Federal Hükümet KSS Ödülü başta olmak üzere birçok ödüle layık
görülmüştür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder