23 Haziran 2017 Cuma

Tchibo ile Kahve Çekirdeklerinin Lezzet Dolu Serüveni

68 yıldır kahvede tazelik ve kalite denince akla ilk gelen markalardan olan Tchibo, farklı damak tatlarına hitap eden kahveleriyle tüketicilerine adeta bir lezzet serüveni yaşatıyor. Zengin çeşitleriyle dikkat çeken Tchibo, kahvelerinin yüzde 40’ını sürdürülebilir kaynaklardan elde ediyor.
1949 yılında öğütülmüş kahveyi posta yoluyla gönderme fikriyle Almanya’da doğan Tchibo, bugün de tıpkı ilk günkü gibi kahvelerinin lezzeti, kalitesi, tazeliği ve çeşitliliğiyle fark yaratıyor. Tchibo, kahve tutkunlarına Brezilya’dan Afrika’ya, Guatemala’dan Kolombiya’ya, dünyanın dört bir yanından gelen en kaliteli Arabica çekirdeklerden üretilmiş kahveleri sunuyor. Kapsül kahveden filtre kahveye, çözünebilir kahveden Türk kahvesine farklı damak tatlarına hitap eden onlarca çeşidi takipçileriyle buluşturan Tchibo, lezzetiyle fark yaratıyor.
Çözünebilir kahve kategorisinde Gold Selection, öğütülmüş kahve kategorisinde Privat Kaffee Guatemala Grande, kapsül kahvelerde Caffè Crema; Tchibo’nun en fazla tercih edilen kahveleri arasında yer alıyor. Tchibo’nun kendi tutkunlarını yaratan kahveleri, mağazalardaki Coffee Bar'larda da en taze haliyle sunuluyor. Ayrıca kahve keyfini evinde de sürdürmek isteyenler için tüm kahve çeşitleri Tchibo mağazaları ve tchibo.com.tr adresinin yanı sıra Migros ve Macrocenter’larda da satışa sunuluyor.


Tchibo kahvede sürdürülebilirliği destekliyor
Kahvelerinin yüzde 40'ını sürdürülebilir kaynaklardan elde eden Tchibo’nun kahve tutkusu sadece ürünleriyle sınırlı kalmıyor. Tchibo, kahvenin geleceğine de yatırım yaparak sürdürülebilirliğin en büyük destekçilerinden biri oluyor. Tchibo’nun bu konuda birçok çalışması var. Bunlardan biri 2012 yılında hayata geçirilen Tchibo Joint Forces programı… Küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel tarımdan sürdürülebilir tarıma geçişte onlara yardımcı olan Tchibo, ilk iki yılda yaklaşık 30 bin kahve çiftçisini bu programa dahil ederek onları Rainforest Alliance, Fairtrade, UTZ’nin yanı sıra 4C Derneği sertifikalarıyla da belgelendiriyor. Ayrıca Tchibo, kurucu üyelerinden biri olduğu “The Coffee and Climate” girişimi ile 2010 yılından beri iklim değişikliğine karşı adaptasyon metotlarını göstererek ve gerekli ekipmanı sağlayarak yerel çiftçileri destekliyor.

Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede 1000’den fazla mağaza, 22.300 satış noktası ve internet mağazaları ile müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, her hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte, kahve ve kapsüllü kahve makinesi Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2015 yılında dünya genelindeki 12.200 çalışanıyla 3,4 milyar Euro kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Polonya’da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.
1949 yılında Hamburg’da kurulan aile şirketi, uyguladığı sürdürülebilir politikalar sayesinde, 2012 yılındaki Kurumsal Ahlak ve Çevresel Lojistik Ödülü ve 2013 yılındaki Federal Hükümet KSS Ödülü başta olmak üzere birçok ödüle layık görülmüştür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder