13 Haziran 2017 Salı

Arzum OKKA MİNİO’ya RedDot Design’dan "En İyi Ürün" Ödülü

Türk Kahvesi geleneğine yepyeni bir boyut getiren, teknolojisiyle olduğu kadar tasarımıyla da göz dolduran Arzum OKKA Minio, tasarım dünyasının Oscar ödülleri olarak gösterilen RedDot Design tarafından  “En İyi Ürün ” ödülüne layık görüldü.
Bu yıl 54 ülkenin katılımıyla gerçekleşen RedDot Design’da tasarımlar her yıl olduğu gibi küresel standartlardaki kriterlerle bağımsız uzmanlardan oluşan uluslararası bir jüri tarafından değerlendirdi.
Arzum OKKA Minio ile közde Türk kahvesi deneyimi
Tek seferde 4 fincana kadar ideal Türk kahvesi yapma imkanı veren Arzum OKKA Minio, Türk kahvesinin makineleşmesi ve globalleşmesi konusunda önemli bir katkı sağlıyor. Arzum OKKA Minio aynı zamanda siyah bakır, siyah krom, nar, mercan, mürdüm ve papatya renkleriyle 2017’nin renk trendlerini Türk kahvesi severlerin mutfaklarına taşıyor. Pişirme haznesi kolayca suyun altında temizlenebilen Arzum OKKA Minio, minimal tasarımı sayesinde de mutfakta daha az yer kaplıyor.
RedDot Design ödülü ile ilgili olarak Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirme Direktörü Mehtap Yıldız; “Yarım asırdır tüketicilerimizin nabzını tutuyor, hayatlarına dokunuyor; yenilikçi teknolojilerimizle müşterilerimizin hayatlarına değer katmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türk kahvesinin globalleşmesi vizyonumuzdan hareketle ürettiğimiz Arzum OKKA ailesinin en yeni üyesi Arzum OKKA Minio, Türk kahvesinin yaygınlaşmasında ve farklı coğrafyalarda da kolaylıkla hazırlanmasında önemli bir rol alıyor. Aldığı RedDot ödülüyle rüştünü bir kez daha ispat eden Arzum OKKA Minio, küresel standartlar çerçevesinde kalitesini tescillemiştir ” dedi.
Tasarım dünyasının Oscar’ı; RedDot
Yılın en iyi tasarımlarını değerlendirmek üzere ilk olarak 1955 yılında yapılan ve bu yıl 63.’sü düzenlenen RedDot Ürün Tasarımı Ödülleri, alanında uzman bir jüri ekibiyle en iyi, en başarılı tasarımlar için bir mühür ödülü haline gelmiştir. Bugün en iyi tasarım ödülü olarak kabul edilen Red Dot Ödülleri’nin jürisi, 40 civarında bağımsız tasarımcı, tasarım profesörleri ve uzman gazetecilerden oluşuyor. Ürünler bu ekip tarafından değerlendirilerek, 3 farklı kategoride ödüllendiriliyor. Bu sene 54 ülkeden katılımcıları buluşturan ödül törenine, toplamda 6 bine yakın başvuru yapılmıştı. Yılın ödül alan ürünleri, dünyanın en büyük çağdaş tasarım sergisi olan Sahne Tasarımı Özel Sergisi’nde (Design on Stage) beş hafta boyunca sergileniyor.

1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 50 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş, ve başarısını kısa sürede uluslararası boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştirerek ortaya çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını değiştirmeyi hedefleyen Arzum, yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermiştir. Türk malı ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu 1991 yılında ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında sektörde 3 yıl garanti uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmuştur.
“Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok prestijli ödüle layık görülen Arzum, 2014 yılında da, Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde etmiştir.
2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir. Bugün Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250'den fazla ürünüyle yılda 4 milyona yakın satış gerçekleştiren Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde 10 milyon eve ulaşarak  "dünya markası olma" yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder