Türk Kahvesi geleneğine yepyeni bir boyut
getiren, teknolojisiyle olduğu kadar
tasarımıyla da göz dolduran Arzum OKKA Minio, tasarım dünyasının Oscar
ödülleri olarak gösterilen RedDot Design tarafından “En İyi Ürün ” ödülüne layık görüldü.
Bu yıl 54 ülkenin katılımıyla gerçekleşen
RedDot Design’da tasarımlar her yıl olduğu gibi küresel standartlardaki
kriterlerle bağımsız uzmanlardan oluşan uluslararası bir jüri tarafından
değerlendirdi.
Arzum
OKKA Minio ile közde Türk kahvesi deneyimi
Tek seferde 4 fincana kadar ideal
Türk kahvesi yapma imkanı veren Arzum OKKA Minio, Türk kahvesinin
makineleşmesi ve globalleşmesi konusunda önemli bir katkı sağlıyor. Arzum OKKA
Minio aynı zamanda siyah bakır, siyah krom, nar, mercan,
mürdüm ve papatya renkleriyle 2017’nin renk trendlerini Türk kahvesi severlerin
mutfaklarına taşıyor. Pişirme haznesi kolayca suyun altında temizlenebilen
Arzum OKKA Minio, minimal tasarımı sayesinde de mutfakta daha az yer kaplıyor.
RedDot Design ödülü ile ilgili olarak Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirme
Direktörü Mehtap Yıldız; “Yarım asırdır tüketicilerimizin nabzını tutuyor,
hayatlarına dokunuyor; yenilikçi teknolojilerimizle müşterilerimizin
hayatlarına değer katmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türk kahvesinin globalleşmesi
vizyonumuzdan hareketle ürettiğimiz Arzum OKKA ailesinin en yeni üyesi Arzum
OKKA Minio, Türk kahvesinin yaygınlaşmasında ve farklı coğrafyalarda da
kolaylıkla hazırlanmasında önemli bir rol alıyor. Aldığı RedDot ödülüyle
rüştünü bir kez daha ispat eden Arzum OKKA Minio, küresel standartlar çerçevesinde
kalitesini tescillemiştir ” dedi.
Tasarım
dünyasının Oscar’ı; RedDot
Yılın en iyi tasarımlarını değerlendirmek üzere
ilk olarak 1955 yılında yapılan ve bu yıl 63.’sü düzenlenen RedDot Ürün
Tasarımı Ödülleri, alanında uzman bir jüri ekibiyle en iyi, en başarılı
tasarımlar için bir mühür ödülü haline gelmiştir. Bugün en iyi tasarım ödülü olarak
kabul edilen Red Dot Ödülleri’nin jürisi, 40 civarında bağımsız tasarımcı,
tasarım profesörleri ve uzman gazetecilerden oluşuyor. Ürünler bu ekip
tarafından değerlendirilerek, 3 farklı kategoride ödüllendiriliyor. Bu sene 54
ülkeden katılımcıları buluşturan ödül törenine, toplamda 6 bine yakın başvuru
yapılmıştı. Yılın ödül alan ürünleri, dünyanın en büyük çağdaş tasarım sergisi
olan Sahne Tasarımı Özel Sergisi’nde (Design on Stage) beş hafta boyunca
sergileniyor.
1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 50
yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş, ve başarısını kısa sürede uluslararası
boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştirerek ortaya
çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını değiştirmeyi hedefleyen Arzum,
yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza
atarak sektöre yön vermiştir. Türk malı ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik
süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu 1991 yılında ve ilk elektrikli
cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında sektörde 3 yıl garanti
uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmuştur.
“Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla
tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok prestijli ödüle layık
görülen Arzum, 2014 yılında da, Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, doğrudan
fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi yurt
içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde etmiştir.
2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve
tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum,
OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir
misyonu da yerine getirmektedir. Bugün Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve
kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün
kategorisinde 250'den fazla ürünüyle yılda 4 milyona yakın satış gerçekleştiren
Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde 10 milyon eve ulaşarak "dünya markası olma" yolunda emin
adımlarla ilerlemektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder