Yerli bulut tabanlı
mağazacılık otomasyonu ve POS yazılımı ikas, sunduğu yeni özelliklerle hem baristaların hem de kahve dükkanlarının dikkatini çekiyor. İster tek şubeli
ister zincir bir mağaza olsun ürün satış, stok ve kasa bilgilerinin anında
akıllı cihazlardan takibine olanak sağlayan ikas, son özellikleriyle stok
takibini kolaylaştırıyor.
Yerli bulut tabanlı mağazacılık otomasyonu ikas, hem
baristaların hem de kahve dükkanı işletenlerin tercihi. Tablet, telefon ve
akıllı cihazlardan erişilebilen uygulama sayesinde dükkan sahipleri birkaç
dokunuşla kasaya giren çıkan paranın takibinden satışın nasıl yapıldığına, ürün
stok bilgisinden müşteri detaylarına kadar birçok bilgiye kolayca ulaşılabiliyor.
Hem de zaman mekan sınırlaması olmadan. Sürekli
yenilenen özellikleriyle işletmelerin işlerini daha hızlı ve kolay yapmalarını
sağlayan ikas, tek şubeli bir kitabevinden zincir bir teknoloji mağazasına çok
farklı sektörlerdeki şirketlerin problemlerine çözüm oluyor. Yeni eklenen
özellikleriyle kahvecilerin dikkatini çeken ikas, bu alanda hizmet veren
işletmelerin işlerini çeşitli şekillerde kolaylaştırıyor:
1. Reçete özelliği: Reçete özelliğinde ikas’a tarifi yaparken
kullanılacak miktarlar giriliyor. Örneğin latte yapılırken, standart bir
lattede kullanılan süt, su ve kahve miktarı tıpkı bir reçete gibi ikas’a
giriliyor ve her latte siparişi verildiğinde bu miktarlar stok bilgilerinden
düşüyor. Bu şekilde stoklar daha efektif takip edilebiliyor. Reçetedeki
ürünlerin bitmesine yakın uyarı veren sistem sayesinde işletmeler de müşteriler
de mağdur olmuyor. Maliyet hesabının doğru yapılmasını sağlayan bu özellik ile
hangi ürün için neyin ne kadar kullanıldığı da kayıt altında tutulmuş oluyor.
2. İşlem devam ederken
yeni kullanıcı girişi: Siparişi alan barista, kahve hazırlamaya gittiğinde
kasaya gelen diğer çalışan kendi kullanıcı şifresini girerek önceki işlem devam
ederken yeni sipariş alabiliyor. Böylece kimin hangi işlemi yaptığı da
karışmıyor. Ek olarak hangi personelin ne kadar satış yaptığı, kaç tane kahve
sattığı gibi bilgiler anlık takip edilebiliyor.
3. Ortak veritabanı: Çok şubeli bir
işletme iseniz, tüm müşterileriniz ve ürünlerinizi bütün mağazalarınızda ekstra
bir işleme gerek duymadan kullanabilirsiniz. Tüm
şubeler bulut üzerinde çalıştığı için arada mesafe yokmuş gibi hızlıca işlem
yapabilirsiniz.
4. Güncel stok
raporları:
Stok raporları sayesinde elinizde bulunan ürünlerin listesini çıkararak kritik
stok durumuna sahip ürünleri görebilirsiniz.
5. Çalışan yetkileri:
Çalışanlarınızın mağazanızda hangi işlemleri
yapabileceğini belirleyerek güvenliği ve kontrolü artırabilirsiniz.
Personellerinize aylık-haftalık-günlük olarak satış hedefleri belirleyerek
performanslarını ölçebilirsiniz.
Fintech alanında küresel bir
vizyonla hareket eden ikas, bulut tabanlı mağazacılık ve POS yazılımıdır.
Mağaza personelleri, yöneticiler ve işletme sahiplerinin işlerini
kolaylaştırmayı hedefleyen ikas, kullanışlı tasarımı ve bulut teknolojisi
sayesinde, hiçbir eğitim ve yatırım gerektirmeden tüm cihazlarda
çalışabiliyor. Telefon uygulamaları ile dünyanın her yerinden stok, satış,
kasa gibi en önemli bilgiler görüntülenebiliyor, stok sayımı ve mal kabulü gibi
işlemler yapılabiliyor. ikas'ın sunduğu eklentiler ile envanterler tek tuşla
internet satışına ve pazar yerlerine açılarak, satışlar artırılabiliyor ve tüm
dünyayla rekabet mümkün oluyor. ikas, bütçe dostu aylık abonelik
modeli ile tüm KOBİ'lerin teknolojiye olan erişimini kolaylaştırmayı
hedefliyor. www.ikas.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder