'Bir
Kupa Mutluluk' ile tadı damaklarda kalacak bir etkinlikte buluşuyoruz
JLL
Türkiye tarafından yönetilen Anadolu Yakası'nın en gözde alışveriş merkezi
Palladium Ataşehir, 24 –25 – 26
Mart'ta “Kahve Günleri” düzenliyor. 'Bir
Kupa Mutluluk' sloganıyla gerçekleşecek olan ve 15 farklı markanın yer aldığı 'Palladium
Coffee Days'de, konserlerden kahve ve çikolata yapım workshoplarına, 'TouchBooth' dan fotoğraf sergisine ve 'Barista
Şov'lara kadar mutluluk dolu 3 gün vaat ediliyor.
Anadolu
Yakası'nın en gözde alışveriş merkezi Palladium Ataşehir,
24 – 25 - 26 Mart'ta “Kahve Günleri” düzenliyor. Kahvenin
cezbedici kokusu ve muhteşem tadının keyfi
'Bir Kupa Mutluluk' ile Palladium
Coffee Days'de çıkarılacak. Eğlence dolu bir çok aktivitenin olduğu etkinlikte
15 farklı marka yer alıyor.
AVM’nin küre alanından ana koridora kadar
yayılan organizasyonda; kurulan stantlarda kahve ve kahve ile iyi giden
lezzetli tatların tadımları ve satışlar, kahve ve çikolata yapımı atölye
çalışmaları, fotoğraf sergisi, söyleşiler, yarışmalar ve canlı müzik
performansları 3 gün boyunca devam edecek.
Eğlenceli
workshoplar
MOC, CoffeeNutz BrewLab, Espresso Perfetto,
Demgoodcoffee, Coffee Manifesto, Ayıbedebenler Coffee, Starbucks Reserve,
Alida-1883, Choc Choc Choco, Krispy Kreme, Arzum Okka, Kuru Kahveci Selim, Hacı
Bekir Lokumları, 4fellas markalarının katılacağı etkinlikte ilgi çekici
workshoplar düzenleniyor. Bunlar; Nisan Ağca ile evde profesyonel kahve demleme
yöntemleri, Hazal Ateşoğlu ile Türk kahvesi pişirme tekniği, Yunus Çelik ile
Coffee Art, Mehmet Yücel ile çikolata yapımı, Krispy Kreme ile kahve tadımı.
Canlı
müzik ve diğer etkinlikler
Harun
Kolçak,
Retrobüs ve Uninvited JazzBand'ın canlı performansları ile coşku dolu anlar
yaşanırken 'Barista Şov'da ilgi
çekici kahve sunumları göz dolduracak.
The Machine Company'nin Touch Booth isimli makinesi ise mutlu
anları ölümsüzleştiriyor. Etkinlik alanına konulacak TouchBooth, insanlar
birbirlerine dokunduklarında onların fotoğraflarını çekiyor ve kişiler bu
fotoğrafı sosyal medyalarında paylaştıklarında ise onlara basılı bir şekilde
sunuyor. Çok eğlenceli değil mi?
AVM çıkışında hediye
edilen logolu çantalar ise; etkinliği unutulmaz kılan bir diğer güzellik.
Palladium Alışveriş
Merkezi Hakkında:
Tahincioğlu Gayrimenkul ve Gençoğlu İnşaat tarafından 230 milyon
dolarlık bir yatırımla hayata geçirilen, JLL Türkiye tarafından yönetilen ve
İstanbul Anadolu yakasının elit yerleşim bölgelerinden Ataşehir’de yer alan
Palladium AVM’de 192 mağaza yer alıyor. 34.000 m²’lik bir alanda kurulan ve
40.000 m² kiralanabilir alana sahip Palladium’da; mağazalar, kafe &
restoranlar, sinema salonları, çocuk eğlence parkları ve hipermarket’in yanında
2.500 araçlık ücretsiz kapalı otopark, vale, revir, vestiyer, ücretsiz müşteri servisi,
çocuk tuvaleti gibi ziyaretçilerinin her türlü ihtiyacına cevap verebilecek
hizmetler yer almaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder