21 Mart 2017 Salı

'Palladium Coffee Days' Başlıyor!

'Bir Kupa Mutluluk' ile tadı damaklarda kalacak bir etkinlikte buluşuyoruz
JLL Türkiye tarafından yönetilen Anadolu Yakası'nın en gözde alışveriş merkezi Palladium  Ataşehir, 24 –25 – 26 Mart'ta  “Kahve Günleri” düzenliyor. 'Bir Kupa Mutluluk' sloganıyla gerçekleşecek olan ve 15 farklı markanın yer aldığı 'Palladium Coffee Days'de, konserlerden kahve ve çikolata yapım workshoplarına,  'TouchBooth' dan fotoğraf sergisine ve 'Barista Şov'lara kadar mutluluk dolu 3 gün vaat ediliyor.

Anadolu Yakası'nın en gözde alışveriş merkezi Palladium Ataşehir, 24 – 25 - 26 Mart'ta “Kahve Günleri” düzenliyor. Kahvenin cezbedici kokusu ve muhteşem tadının keyfi  'Bir Kupa Mutluluk' ile Palladium Coffee Days'de çıkarılacak. Eğlence dolu bir çok aktivitenin olduğu etkinlikte 15 farklı marka yer alıyor.
AVM’nin küre alanından ana koridora kadar yayılan organizasyonda; kurulan stantlarda kahve ve kahve ile iyi giden lezzetli tatların tadımları ve satışlar, kahve ve çikolata yapımı atölye çalışmaları, fotoğraf sergisi, söyleşiler, yarışmalar ve canlı müzik performansları 3 gün boyunca devam edecek.
Eğlenceli workshoplar
MOC, CoffeeNutz BrewLab, Espresso Perfetto, Demgoodcoffee, Coffee Manifesto, Ayıbedebenler Coffee, Starbucks Reserve, Alida-1883, Choc Choc Choco, Krispy Kreme, Arzum Okka, Kuru Kahveci Selim, Hacı Bekir Lokumları, 4fellas markalarının katılacağı etkinlikte ilgi çekici workshoplar düzenleniyor. Bunlar; Nisan Ağca ile evde profesyonel kahve demleme yöntemleri, Hazal Ateşoğlu ile Türk kahvesi pişirme tekniği, Yunus Çelik ile Coffee Art, Mehmet Yücel ile çikolata yapımı, Krispy Kreme ile kahve tadımı.

Canlı müzik ve diğer etkinlikler
Harun Kolçak, Retrobüs ve Uninvited JazzBand'ın canlı performansları ile coşku dolu anlar yaşanırken 'Barista Şov'da ilgi çekici kahve sunumları göz dolduracak.
The Machine Company'nin Touch Booth isimli makinesi ise mutlu anları ölümsüzleştiriyor. Etkinlik alanına konulacak TouchBooth, insanlar birbirlerine dokunduklarında onların fotoğraflarını çekiyor ve kişiler bu fotoğrafı sosyal medyalarında paylaştıklarında ise onlara basılı bir şekilde sunuyor. Çok eğlenceli değil mi?
AVM çıkışında hediye edilen logolu çantalar ise; etkinliği unutulmaz kılan bir diğer güzellik.

Palladium Alışveriş Merkezi Hakkında:
Tahincioğlu Gayrimenkul ve Gençoğlu İnşaat tarafından 230 milyon dolarlık bir yatırımla hayata geçirilen, JLL Türkiye tarafından yönetilen ve İstanbul Anadolu yakasının elit yerleşim bölgelerinden Ataşehir’de yer alan Palladium AVM’de 192 mağaza yer alıyor. 34.000 m²’lik bir alanda kurulan ve 40.000 m² kiralanabilir alana sahip Palladium’da; mağazalar, kafe & restoranlar, sinema salonları, çocuk eğlence parkları ve hipermarket’in yanında 2.500 araçlık ücretsiz kapalı otopark, vale, revir, vestiyer, ücretsiz müşteri servisi, çocuk tuvaleti gibi ziyaretçilerinin her türlü ihtiyacına cevap verebilecek hizmetler yer almaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder