Teknolojisiyle olduğu kadar
tasarımlarıyla da ayrışarak küçük ev aletleri sektörünün öncülerinden biri olan
Arzum, başarısını uluslar arası platformlarda aldığı ödüllerle pekiştirmeye
devam ediyor. 60 yılı aşkın süredir dünyanın en önemli tasarım ödüllerinden
biri olan iF Design Awards’ın bu yılki değerlendirmelerinde Arzum, yeni
Türk kahvesi makinası OKKA Minio ve hareketli filtreli Çaycı HepTaze ile ''en
iyi tasarım '' ödüllerinin sahibi oldu.
Tasarım, kalite, malzeme
tercihi, inovasyon düzeyi, çevre etkisi, işlevsellik, ergonomi, kullanım
amacının görselliği gibi birçok kriterin değerlendirildiği İF Design’de 5.575
ürün arasından ayrışarak iki ürünüyle aldığı ''en iyi tasarım '' ödülleriyle
başarısını bir kez daha kanıtlamış oldu.
2 gün boyunca 59 ülkeden,
5.575 ürünün değerlendirdiği İF Design’de 58 jüri üyesi ürünleri inceledi. Ödül
seremonisi 10 Mart’ta Münih’teki BMW dünyasında gerçekleştirilecek.
Türk kahvesinin makinalaşması
ve globalleşmesi konusunda önemli bir gelişim sağlayan Arzum OKKA, “Doğrudan
Fincana Servis” özelliğiyle her seferinde mükemmel ölçüde okkalı Türk kahvesi
deneyimi sunuyor. Arzum OKKA ile kahvenin köpüğü tüm fincanlara eşit olarak
dağılarak yavaş pişirme özelliğiyle közde Türk kahvesi keyfini yaşatıyor.
Ayrıca 2 farklı fincan boyutu seçeneği ve tek tuş ile kendini temizleme
özelliği sahip.
Arzum OKKA Minio Türk
Kahvesi Makinesi: Arzum’un Türk kahvesini tüm dünyaya tanıtmak vizyonu ile sunduğu
1 Red Dot ve 3 Plus X Award ödüllü ve son olarak Almanya’nın prestijli
kurumlarından Haus & Garten tarafından gerçekleştirilen testlerde ‘Sehr
Gut’ (En iyi/başarılı)kahve makinesi oldu. Arzum OKKA ailesinin yeni üyesi OKKA
Minio; 4 fincan kapasiteli, ağır ateşte ideal pişirme sağlayan bir Türk Kahvesi
pişirme makinesidir. Kompakt tasarımı ile farklılaşan Arzum OKKA Minio taşma
önleyici sisteme ve yıkanabilir pişirme haznesi özelliğine sahip .
Arzum Heptaze Çay Makinesi: Arzum Çaycı Heptaze,
hareketli çay filtresi sayesinde çay demlendikten sonra çay filtresini demden
kolay bir şekilde ayıran ve bu sayede çayın uzun süre taze kalmasına olanak
sağlayan, yenilikçi bir çay makinesidir.
iF Design Hakkında:
60 yılı aşkın süredir iF
DESIGN AWARD, olağanüstü tasarım için bir kalite mührü olarak tanınmaktadır. iF
etiketi, üstün tasarım hizmetleri ile dünyaca bilinmektedir ve iF DESIGN AWARD
dünyadaki en önemli tasarım ödüllerinden biridir. Başvurular aşağıdaki
disiplinler arasından ödüllendirilmektedir: Ürün tasarımı, Ambalaj tasarımı,
İletişim ve hizmet tasarımı, mimari ve iç mimari ile profesyonel kavramlar.
Ödül alan tüm
kayıtlar, iF tasarım uygulaması içinde ve iF DÜNYA
TASARIM KILAVUZU'nda yer almaktadır. Ayrıca Hamburg’daki
iF Tasarım Sergisi’nde gösterilmektedir.
Arzum Elektrikli Ev
Aletleri Hakkında:
1966’da yerli bir marka
olarak doğan Arzum, 50 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş, ve başarısını
kısa sürede uluslararası boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık
ile birleştirerek ortaya çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını
değiştirmeyi hedefleyen Arzum, yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri
sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermiştir. Türk malı ilk
ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu
1991 yılında ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında
sektörde 3 yıl garanti uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini
uzatan ilk marka olmuştur.
“Sen dokunursun değişir
dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok
prestijli ödüle layık görülen Arzum, 2014 yılında da, Türk kahvesinde bir
devrim yaratarak, doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA
Türk Kahvesi Makinesi yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde
etmiştir.
2015 yılında dünyadaki
devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı
kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya
yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir. Bugün Arzum, gıda
hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü
olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250'den fazla ürünüyle yılda 4 milyona yakın
satış gerçekleştiren Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde 10 milyon eve
ulaşarak"dünya markası olma" yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder