Tchibo,
en kaliteli organik Arabica çekirdeklerden üretilen, yeni organik kahvesi
Privat Kaffee Latin Bio ile kahve tutkunlarına bambaşka bir lezzet deneyimi
yaşatıyor.
68 yıldır kahvede tazelik ve kalite denince
akla ilk gelen markalardan biri olan Tchibo,
zengin kahve çeşitlerini organik bir dokunuşla zenginleştiriyor. Tchibo’nun en
yeni kahve çeşitlerinden biri olan Privat Kaffee Latin Bio; Honduras, El Salvador ve Peru gibi ülkelerin ve Orta ve
Güney Amerika'nın en kaliteli organik Arabica çekirdeklerinin özenle
harmanlanarak kavrulmasıyla elde ediliyor. BIO damgasına sahip Tchibo Privat
Kaffee Latin Bio; hafif baharatlı, asitli ve kavun dokunuşlu bir lezzete sahip.
Çekirdek ve öğütülmüş kahve olarak sunulan Privat Kaffee Latin Bio organik
kahvelerinin satışından elde edilen gelir, Tchibo'nun Tanzanya'daki eğitim projesine
de destek oluyor.
1949 yılında öğütülmüş kahveyi posta yoluyla
gönderme fikriyle Almanya’da doğan Tchibo, kahvelerinin lezzeti, kalitesi,
tazeliği ve çeşitliliğiyle fark yaratıyor. Tchibo, kahve tutkunlarına
Brezilya’dan Afrika’ya, Guatemala’dan Kolombiya’ya, dünyanın dört bir yanından
gelen en kaliteli kahveleri sunuyor. Kahvenin geleceğini de yatırım yapan
Tchibo, kahvelerinin yüzde 40'ını sürdürülebilir kaynaklardan elde ediyor. Kahvede
sürdürülebilirliğin en büyük destekçilerinden olan Tchibo, 2012 yılından beri
Joint Forces programıyla küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel tarımdan
sürdürülebilir tarıma geçişte onların yanında oluyor. Ayrıca Tchibo, kurucu
üyelerinden biri olduğu “The Coffee and Climate” girişimi ile 2010 yılından
beri iklim değişikliğine karşı adaptasyon metotlarını göstererek ve gerekli
ekipmanı sağlayarak yerel çiftçileri destekliyor.
Latin Bio ve Tchibo’nun kendi tutkunlarını
yaratan tüm kahveleri, kahve keyfini evinde de sürdürmek isteyenler için www.tchibo.com.tr internet mağazasında, 444 28 26 telefonla sipariş hattında ve
Tchibo mağazalarında satışa sunuluyor.
BIO damgalı ürünler kontrol altında organik
tarım yöntemleriyle, doğal gübre ve bitkiyi koruyan ürünlerle üretilir.
Benzersiz
bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede 1000’den fazla mağaza, 22.300 satış
noktası ve internet mağazaları ile müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu
çok kanallı dağıtım sistemini, her hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte,
kahve ve kapsüllü kahve makinesi Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2016
yılında dünya genelindeki 12.000 çalışanıyla 3,3 milyar Euro kazanç sağlayan
Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Macaristan'da kavrulmuş kahve
pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.
1949’da
Hamburg’da kurulan aile şirketi, uyguladığı sürdürülebilir politikalar
sayesinde, 2012 yılındaki Kurumsal Ahlak ve Çevresel Lojistik Ödülü ve 2013
yılındaki Federal Hükümet KSS Ödülü başta olmak üzere birçok ödüle layık
görülmüştür. Tchibo 2016 yılında, Almanya'nın en büyük sürdürülebilir şirketi seçilmiştir.
https://www.tchibo.com.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder