NESCAFÉ
GOLD, kahve severlerin üstün lezzet ve aroma arayışlarına hitap edecek şekilde
yenilendi. Daha zengin kahve kokusu,
ideal dolgunlukta kahve tadı ve meşhur yumuşak içimi ile gurme kahve keyfi
sunan NESCAFÉ GOLD, premium ambalajıyla da yepyeni bir görünüm kazandı.
NESCAFÉ GOLD ilk kez üretildiği 1960’lardan beri
üst kalite Arabica kahveyi kolay erişilebilir ve hazırlanabilir hale getirerek bu
alandaki trendlere öncülük etti. Şimdi ise yenilenen NESCAFÉ GOLD ile kahve
keyfine taptaze bir soluk getiriyor. Kahve tutkunlarının yaşam stilleri ve
alışkanlıklarının daha seçkin deneyimlere doğru gelişmesinden yola çıkılarak
yenilenen NESCAFÉ GOLD, daha zengin kahve kokusu ve ideal dolgunlukta tadıyla
artık daha da rafine zevklere hitap ediyor.
Kahve çekirdekleri 10 kez daha ince çekildi
NESCAFÉ GOLD’un premium ambalajıyla görünümü, üretim teknolojisi ile de harmanı yenilendi. Yeni NESCAFÉ GOLD’un farkı, içindeki taze kavrulmuş ve öğütülmüş kahve çekirdeklerinden geliyor. Yüksek rakımlarda yetişen üst kalite Arabica çekirdekleri, orta seviyede kavrulduktan sonra 10 kez daha ince öğütülerek hazır kahve ile bir araya getiriliyor. Bu sayede çekirdeğin özündeki değerli tatlar ve aromalar ortaya çıkarılarak daha üstün bir kahve deneyimi elde ediliyor. Özen ve ustalıkla hazırlanan yeni NESCAFÉ GOLD, kahve severlere daha zengin ve yumuşak bir içim sunuyor.
“Paylaşılacak Anlar İçin”
Tüketicilerin yüksek kalitede ve doğal, aynı zamanda kolay ulaşılabilir kahve beklentisi göz önünde bulundurularak yenilenen NESCAFÉ GOLD’un inovatif değişimi, çözünebilir kahveyi farklı bir noktaya taşımış oldu. Devrim niteliğindeki bu dönüşüm, “Paylaşılacak Anlar İçin” ismini taşıyan reklam kampanyasıyla taçlandırılırken, tanıtımda NESCAFÉ GOLD, bizleri hayatımızdaki en değerli kişilerle daha çok an paylaşmaya davet ediyor.
NESCAFE’nin hikayesi, 1930 yılında
Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin
mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece
su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre
laboratuarlarında tam 7 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu
yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé”
ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada
150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé
içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve
çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca
tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası
olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic
ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine
sistemleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder