Dünyada
65 yılı aşkın süredir kahve tutkunlarıyla buluşan ve aynı tutkuyla 2005
yılından beri Türkiye’de hizmet veren Tchibo, dünyaca ünlü kahveleriyle Migros
ve Macrocenter’larda satışa sundu.
Köklü kahve kültürü ve tutkusuyla, Brezilya’dan
Afrika’ya, Guatemala’dan Kolombiya’ya, dünyanın dört bir yanından gelen kahve
çekirdeklerini doğru oranda harmanlayan ve kendine has yöntemiyle kavuran
Tchibo, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de 11 yıldır müşterilerine kahveyi
sevdirmeye devam ediyor.
Bugüne kadar Türkiye’de 59 mağazasıyla ve tchibo.com.tr
internet mağazası aracılığıyla kahve uzmanlığını tüketicilerine sunan Tchibo, 8
Aralık’ta Migros ve Macrocenter’larda kahveseverlerle buluştu. Davidoff
çözünebilir kahve ürünleri ise, yumuşak içimli ve yoğun içimli seçenekleriyle, Türkiye'de
ilk defa sadece Macrocenter'larda yerini aldı.
Aralık ayı boyunca, gerçekleştirilecek kahve
tadımlarıyla Migros ve Macrocenter müşterileri alışveriş keyfinin yanında
Tchibo’nun kahvelerini de tatma şansı bulacak.
Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede
1000’den fazla mağaza, 22.300 satış noktası ve internet mağazaları ile
müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, her
hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte, kahve ve kapsüllü kahve makinesi
Cafissimo’yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2015 yılında dünya genelindeki 12.200
çalışanıyla 3,4 milyar Euro kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti,
Almanya ve Polonya’da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen
e-ticaret şirketlerinden birisidir.
1949 yılında Hamburg’da kurulan aile şirketi,
uyguladığı sürdürülebilir politikalar sayesinde, 2012 yılındaki Kurumsal Ahlak
ve Çevresel Lojistik Ödülü ve 2013 yılındaki Federal Hükümet KSS Ödülü başta
olmak üzere birçok ödüle layık görülmüştür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder